GYIK – RetroCentrum

Összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdéseket a rendelésről, szállításról, fizetésről, garanciáról és a retro termékekkel kapcsolatos tudnivalókról.

9 kérdés Ha itt nem találsz választ, írj nekünk.

Nem kötelező, vendégként is tudsz rendelni. Regisztrációval azonban könnyebben követheted a rendeléseidet, elmentheted a szállítási adataidat és gyorsabban vásárolhatsz legközelebb.

A leadott rendeléseket jellemzően 1–2 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak. A kézbesítés ideje a választott szolgáltatótól függ (Foxpost, MPL, Packeta), általában 1–3 munkanap.

Jelenleg Foxpost csomagautomatába, MPL házhoz és PostaPontra, illetve Packeta csomagpontra vagy automatába kérheted a csomagod. A részleteket a Szállítás & fizetés oldalon találod.

Bankkártyás fizetést (online), utánvétet a futárnál / csomagautomatánál, illetve előre utalást is elfogadunk. A rendelkezésre álló opciókat a pénztár oldalon listázzuk, még a rendelés véglegesítése előtt.

Igen. Online vásárlás esetén 14 napos elállási jog illet meg, a részleteket az ÁSZF-ben találod. A felújított retro termékekre időarányos, egyedi garanciát vállalunk – ezt minden terméklapon külön feltüntetjük.

A legtöbb termékünk használt, de felújított állapotban kerül értékesítésre. Minden darabot tesztelünk, tisztítunk, és a terméklapon jelöljük az állapotot (pl. “nagyon jó”, “szép”, “gyűjtői”). Új, bontatlan retro jellegű termékek is előfordulnak, ezt külön kiemeljük.

Igen, a legtöbb esetben a fotókon látható konkrét darabot küldjük. Ha illusztrációs képet használunk (pl. sorozat azonos példányairól), azt a leírásban jelezzük.

Igen, a bemutatótermünkben előre egyeztetett időpontban személyes átvétel is lehetséges. Erről bővebben a Kapcsolat oldalon találsz információt, vagy írj nekünk üzenetet.

Természetesen! Ha konkrét konzolt, játékot vagy hifi eszközt keresel, írj nekünk. Előfordul, hogy épp beérkezés alatt van, még nincs fent a webáruházban, vagy fel tudjuk venni a kívánságlistádra.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre?

Írj nekünk üzenetet a kapcsolati űrlapon keresztül, vagy keress telefonon – szívesen segítünk rendelés, termék vagy szállítás témában is.

Miért érdemes átnézni a GYIK-et rendelés előtt?

A retro termékek vásárlása során gyakran merülnek fel hasonló kérdések: milyen állapotúak a termékek, mennyi a szállítási idő, van-e garancia, hogyan működik az elállási jog. A RetroCentrum GYIK oldalán ezekre a legfontosabb kérdésekre adunk rövid, érthető válaszokat, hogy magabiztosan tudd leadni a rendelésedet.

Ha itt nem találod meg a keresett információt, kapcsolati oldalunkon keresztül könnyedén elérsz minket. Szívesen segítünk akkor is, ha konkrét retro konzolt, bakelitet vagy hifi eszközt keresel, amit épp nem látsz a kínálatban – lehet, hogy már úton van hozzánk, vagy be tudjuk szerezni számodra.