GYIK – RetroCentrum
Összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdéseket a rendelésről, szállításról, fizetésről, garanciáról és a retro termékekkel kapcsolatos tudnivalókról.
Nem találtad meg a választ a kérdésedre?
Írj nekünk üzenetet a kapcsolati űrlapon keresztül, vagy keress telefonon – szívesen segítünk rendelés, termék vagy szállítás témában is.
Miért érdemes átnézni a GYIK-et rendelés előtt?
A retro termékek vásárlása során gyakran merülnek fel hasonló kérdések: milyen állapotúak a termékek, mennyi a szállítási idő, van-e garancia, hogyan működik az elállási jog. A RetroCentrum GYIK oldalán ezekre a legfontosabb kérdésekre adunk rövid, érthető válaszokat, hogy magabiztosan tudd leadni a rendelésedet.
Ha itt nem találod meg a keresett információt, kapcsolati oldalunkon keresztül könnyedén elérsz minket. Szívesen segítünk akkor is, ha konkrét retro konzolt, bakelitet vagy hifi eszközt keresel, amit épp nem látsz a kínálatban – lehet, hogy már úton van hozzánk, vagy be tudjuk szerezni számodra.